گیلانی‌ها بیش از یک هزار و ۵۰۰ قلم کالای فرهنگی به دانش آموزان مناطق سیل زده کشور اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پریسا کرمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به طرح مهربانی در مهر گفت: مردم همیشه در صحنه گیلان از آغاز اجرای این طرح با اهداء نوشت افزار و کتب درسی خود به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده در این اقدام خیر سهیم شدند.

او با قدر دانی از نقش فعال خیرین نسبت به دعوت مردم برای همراهی در این پویش بزرگ افزود: با توجه به پایان یافتن زمان اعلام شده برای این طرح در ۱۰ شهریورماه، استقبال مردم نوع دوست گیلان آنقدر زیاد بوده که همچنان با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی اقلام فرهنگی خود را به کتابداران اهدا می‌کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان کمک به هم نوعان و دستگیری از نیازمندان، از خصوصیات اخلاقی و ویژه ایرانیان دانست و افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز دانش آموزان مناطق سیل زده کشور به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال از طرف مردم گیلان به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده است.

کرمی با بیان این که حوادث و بلایای طبیعی خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارند تصریح کرد: این حوادث منشا بروز و ظهور اقدامات ارزشمند و خداپسندانه‌ای نیز می‌شوند که شاید امتحانی الهی برای سنجش عیار اعتقاد قلبی ما به عنوان عضوی از اعضای یک پیکر بزرگ به نام بشریت است.

انتهای پیام/آ

اهداء یک هزار و ۵۰۰ قلم کالای فرهنگی به دانش آموزان مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.